Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Barcelona: debat amb Anna Gabriel i Sabaté “La pràctica del tres voltes rebel” / La Independent / Notícies gènere

Feministes per la Independència organitzen un debat amb Anna Gabriel i Sabaté amb el títol: “La pràctica del tres voltes rebel”. Serà el proper 16 de novembre a Ca la Dona*.

 

 

Anna Gabriel, feminista i actualment Diputada al Parlament de Catalunya, parlarà de com es poden posar les dones i els feminismes al centre del procés constituent i la constitució per construir la República Catalana Feminista.

“S’ acosten temps que requeriran creativitat en la desobediència col.lectiva …pot la pràctica feminista ser un element clau que ens possibiliti fer realitat la República que volem?”, es pregunten les Feministes per la Independència.

 

*Ca la Dona, carrer de Ripoll 25, dimecres 16 de novembre, a les 19h del vespre.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

I ara on anem? … unides i units a qualsevol lloc.

Com fer que una pel·lícula libanesa antibel·licista dirigida per una dona – I ara on...

Buenos Aires: I encuentro nacional de mujeres organizadas por el derecho a la salud

Buenos Aires, Miércoles 24 de Agosto de 2011  PRIMER ENCUENTRO NACIONAL DE MUJERES ORGANIZADAS POR...

La Llagosta: 5.12.13 II Jornades “La violència de gènere a l’àmbit sociocomunitari”

L’Ajuntament de La llagosta organitza les II Jornades contra la violència de gènere, enguany sota...