Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

Share

Argentina: II Congrés Internacional Famílies i xarxes socials

Estratègies d’identitat pluriètniques i exclusió social al món atlàntic

Aquest congrés tindrà lloc en el marc del bicentenari de les independències organitzat per les universitats de Còrdova, Argentina, a través del Centre d’Investigacions sobre Cultura i Societat, CIECS (CONICET i UNC), de Sevilla (Espanya) i de Guadalajara (Mèxic).

Es durà a terme en l’ Illa Jesuítica, Patrimoni de la Humanitat, de la ciutat de Còrdova, Argentina, els dies 16, 17 i 18 d’agost del 2016.

La trobada proposa la presentació i discussió crítica de fonts, metodologies i múltiples perspectives d’anàlisi en l’estudi de les famílies històriques després l’objectiu de nodrir el camp d’investigacions empíriques així com els debats teòrics per a la seva anàlisi en l’espai atlàntic.

Per a més informació visiti la web del Congrés

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Atenció

OPINIÓ El passat mes de febrer es va constituir per fi al Congrés, la...

tere moll

“Noe no me come”. El paper de les joguines

OPINIÓ Aquesta és la frase comercial d’una “famosa” marca de nines per vendre aquest...

Barcelona: “Conversatorio” amb Luz Mila Ruano Gaviria / La Indepent / Notícies Gènere

El dia 20 d’octubre a les 7 de la tarda a Ca la Dona, tindrá...