Tuesday 06 October 2026

Tuesday 06 October 2026

Share

PER L’ERADICACIÓ DE L’HOMOFÒBIA, LA LESBOFÒBIA I LA TRANSFÒBIA /La Independent/Notícies gènere

El passat 9 de maig va entrar al Registre del Parlament la Proposició de Llei de drets de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals. Complint un anunci que s’havia fet fa alguns mesos des de la Conselleria de Benestar i Família, aquesta Proposició de Llei ha estat admesa a tràmit per la Mesa del Parlament i tramesa al Govern, aquest 14 de maig.

Els grups que han presentant la Proposició de Llei per “eradicar l’ homofóbia, la lesbofóbia i la transfobia” han estat el Grup d’Esquerra Republicana (Anna Simó), el Grup Socialista (Jaume Collboni), el Grup d’ICV-EUiA (Laura Massana), i el Grup Mixt (Quim Arrufat).

Aspectes que tracta la proposició de llei són la discriminació basada en l’orientació sexual, la igualtat de tracte, la incidència de la SIDA, l’atenció pels serveis socials, la política sanitària, l’educació, el mercat laboral, la influència en la cultura, el lleure i l’esport, programa d’actuacions sobre les minories sexuals, les unions lliures, el matrimoni i la família.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Barcelona: Desigualtat home-dona als Mitjans: Què hi podem fer? / La Independent / Notícies gènere

Aquest seminari, convocat per la Secretaria d’Igualtat del Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC),...

Estat espanyol: postgrau (online o semipresencial) en VIOLÈNCIA DE GÈNERE: PREVENCIÓ, DETECCIÓ I ATENCIÓ

Entre novembre de 2013 i juny de 2014, la FUNDACIÓN PARA LA CONVIVENCIA ASPACIA, IFIS...

Manifest: LES TREBALLADORES DEL SECTOR DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ NO ATUREM LA LLUITA

Manifest 8 de març de 2019 LES TREBALLADORES DEL SECTOR DE LA INFORMACIÓ I LA...