Friday 16 October 2026

Friday 16 October 2026

La taula més gran del món organitzada per dones: WO+MEN’S… /La Independent/Noticiés gènere

El fòrum WO+MEN’S Progress estrenarà el proper dimecres 15 de maig “la Taula Rodona Més Gran del Món*, un espai de co-creació d’idees per inspirar, conversar i transformar la nostra societat, organitzada per agimapeople, una xarxa de dones compromeses amb el desenvolupament personal, professional i social.

I per què serà la taula més gran del món?. Perquè hi participaran amigues i amics i personalitats de Shanghai, Mèxic, Perú, Colòmbia, Argentina, Xile, Regne Unit, França,etc.

La inauguració de l’acte serà a càrrec de la Vicepresidenta de la Generalitat de Catalunya, Joana Ortega i hi seran presents altres representants de la Diputació de Barcelona i de l’Ajuntament de Barcelona

Tot seguit hi haurà la primera conversa Cap a un món més ètic, amb les periodistes Rosa M. Calaf, Pepa Fernández, Montse Dominguez i el periodistas Alex Salmon entre d’altres. Analitzaran el paper que tenen en l’actualitat els mitjans de comunicació, com han d’actuar i quin tractament de gènere fan.

La segona conversa Cap a un món més sostenible comptarà amb Christian Felber (Economia del BéComú), Joan Antoni Melé (Triodos Bank), M. Àngels Vallvé (GSV Gaesco) i la monja Sor Lucia Caram. Trcataran sobre com actuar per a una economia sostenible? i què fer amb els nostres patrimonis?

*La Taula serà de les 16 a les 20 hores, a l’Espai Francesca Bonnemaison (Sant Pere Més Baix7)  (Barcelona)

Per a seguir la Taula: www.facebook.com/womensprogressbcn  i   www.twitter.com/womens_progress

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Julia López

Julia López

Periodista, amb més 40 anys d’experiència en el món de la comunicació i com a redactora de mitjans. Co-fundadora i coordinadora de l’Associació Món Comunicació (AMC).
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Salutació del conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat

En les nostres societats moltes vegades no es veu la diversitat com una cosa enriquidora.El...

Cooperació en clau espanyola i amb poca passió?

OPINIÓ El dijous 27 d’octubre es va celebrar a Barcelona el debat preelectoral sobre cooperació...

Internacional. ONU: Fòrum Generació Igualtat, Coalicions d’Acció, C.Mexico-Paris / La Independent / Notícies Gènere

Juntament amb feministes de tot el món i els Governs de Mèxic i França, Onu...