Monday 12 October 2026

Monday 12 October 2026

UNESCO repudia assassinat de periodista africana

Nova York. – La directora general de la UNESCO, Irina Bokova, va exigir la investigació de l’assassinat d‘Elisabeth Blanche Olofio, reportera de la ràdio comunitària Ràdio Bé-Oko, a República Centreafricana.

Blanche va ser assassinada durant un saqueig a l’emissora a la localitat de Bambari. L’Associació de Ràdios Comunitàries, a la qual pertany Ràdio Bé-Oko, ofereix informació per al desenvolupament de les comunitats.

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Lluita contra la mutilació genital femenina; Recomanacions de l’informe GREVIO

Per Redacció AmecoPress El passat 6 de febrer va ser el dia Internacional Contra la...

unnamed

Congrés Iberoamericà “Més dones, millor periodisme” (Introducció)

Aquest Congrés, organitzat per WINN i i el Lillian Lodge Kopenhaver Center, ha tingut lloc...

Girona uneix esforços per millorar la inserció laboral de dones en recuperació de violència de gènere

FLAIX L’Ajuntament de Girona, PIMEC Girona, l’Associació Gironina d’Empresàries (AGE) i la Diputació de Girona...