Saturday 17 October 2026

Saturday 17 October 2026

Diputació de Barcelona: Celebració del Dia Internacional de les Dones a l’Espai Francesca Bonnemaison

 Per invitació, el divendres 9 de març a les 12h a l’Espai Francesca Bonnemaison, carrer de Sant Pere més Baix, núm.7.

L’acte constitueix el tret de sortida de la campanya “Liderant el present, construint el futur” (www.diba.cat/web/dones/diadones) que hem organitzat a l’entorn del lideratge femení i que es desenvoluparà al llarg de tot l’any. Perquè des de l’Àrea d’Atenció a les Persones apostem pel lideratge de les dones com un factor clau per a la transformació de la societat en uns moments de canvis profunds.

PROGRAMA

-12h: Presentació de l’acte per la Sra. Mercè Conesa, vicepresidenta de la Diputació i diputada de l’Àrea d’Atenció a les Persones.

– 12.30h: Conferència a càrrec de la Sra. M. José Recoder Sellarés, vicerectora de Relacions Institucionals i de Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

– 13.30h: Clausura de l’acte per la Sra. Mireia Solsona, diputada adjunta a Igualtat i Ciutadania.

La conducció de l’acte anirà a càrrec de la Sra. Rita Marzoa, periodista, i hi participaran les protagonistes de la campanya. 

Inscripció convidades:  http://www.diba.cat/web/cjs/inici/-/cjs/1689

Àrea d’Atenció a les Persones

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Newsletter

Subscribe to our weekly newsletter with the latest published news.

You may also be interested

Catalunya – Internacional: Nova York. 61 Sessió de la Comissió Jurídica i Social de la Dona (CSW), de les Nacions Unides / La Independent / Notícies gènere

Teresa M. Pitarch, presidenta del Consell Nacional de les Dones de Catalunya (CNDC), òrgan de...

Catalunya: Ampliació del permís de paternitat / La Independent / notícies gènere

El Departament de la Presidència de la Generalitat de Catalunya informa que, des del gener...

Document per un millor sistema de salut Públic

Anàlisi, reflexió exhaustiva i recomanacions per un millor sistema de salut públic Desprès de les...