Dimecres 14 octubre 2026

Dimecres 14 octubre 2026

Compartir

Menorca: Aplicació interessant per calcular hipoteques / La Independent / Notícies gènere

:

La Plataforma Afectats per la Hipoteca Menorca ha elaborat una aplicació gratuïta per calcular les quotes i amortitzacions que són aplicades normalment en els préstecs hipotecaris. El seu autor és Santi Oliver i prohibeix explícitament “el seu ús a bancs, financeres, empreses afins i altres indesitjables”.

CalculoHipotecas mostra els resultats, les taules d’amortització, els detalls de cada pagament i permet visualitzar diferents paràmetres, tal com l’increment a causa de les *claúsulas sòl. També permet imprimir i generar informes sobre préstec fix, préstec variable segons els tipus d’interès publicats pel Banc d’Espanya (Euribor, etc.). A més té altres variades eines com un visulitzador del llistat publicat pel Banc d’Espanya amb els tipus d’interès, calculadora simple i científica i ajuda.

La calculadora es pot descarregar a: http://pahmenorca.wordpress.com/2014/01/21/calculadora-de-hipotecas/

Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

Vaga Feminista: Sóc home i vull donar suport a la vaga feminista del 8 de Març del 2018: Què puc fer?

Respostes davant la pregunta freqüent sobre què poden fer els homes que vulguin sumar-se...

tere moll

Terribles complicitats patriarcals

OPINIÔ Fa uns dies una estimada amiga em comentava plena de dolor que no entenia...

ma

Les dones primer… finiquitant els drets laborals

La Fundació Maria Aurèlia Capmany hem elaborat un informe d’urgència sobre el Reial Decret...