Dissabte 19 juliol 2025

Dissabte 19 juliol 2025

Compartir

El Comitè 1r de Desembre alerta sobre la desaparició del programa específic d’assistència al VIH/sida a Catalunya

Aquest Comité ha elaborat un comunicat de 6 punts.

“Davant la imminent presentació pública de l’Agència de Salut Pública de Catalunya el proper 30 de setembre, el Comitè 1 de Desembre, Plataforma Unitària de VIH/sida a Catalunya”

 En els eu sisé punt diu: “Des del Comitè 1 de Desembre recordem que aquest desembre es compleixen 30 anys del primer diagnòstic de VIH/sida i el desenvolupament de polítiques i recursos específics han estat cabdals per donar resposta al VIH, tot materialitzant-se en l’ atenció clínica i social a les persones que viuen amb VIH per garantir la seva qualitat de vida i prevenir noves infeccions. L’argument de l’austeritat i el control de despeses no pot fonamentar la destrucció d’estructures cabdals per a la salut pública i la qualitat de vida de la ciutadania”.”

Llegiu el COMUNICAT sencer


Compartir

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Picture of Tona Gusi

Tona Gusi

Fundadora i Co-coordinadora de La Independent. També és psicòloga menció en Psicologia d'Intervenció Clínica i menció en Psicologia del Treball i les Organitzacions.
Search

There is no Event

Butlletí de notícies

Subscriu-te al nostre butlletí setmanal amb les darreres notícies publicades.

També et pot interessar

La dama de la novel·la negra protagonista en un Festival de Gènere Negre

Alicia Giménez Bartlett La Independent ha entrevistat a Giménez Bartlett, que ha estat una de...

Neurociència, gènere i felicitat: una manera diferent de liderar

La Primera Jornada sobre Neurociència- Talent i transformació, celebrada a Barcelona el 26 de novembre,...

Barcelona: Dinar intercultural Cuinant Cultures: Els homes cuinen contra la violència

Divendres, 25 de novembre   a les 14:30 h Dinar intercultural Cuinant Cultures: Els homes cuinen...