Barcelona: SEMINARI MarÃa Zambrano i la pintura / La Independent / NotÃcies gènere
Written by Redacció La Independent Thursday, 07 May 2015 14:30
Culture - Temes Culturals
Â
El seminari "Mirada y creación. La pintura en la obra de MarÃa Zambrano"*, coorganitzat pel Departament de Pintura i el Seminari Filosofia i Gènere de la Universitat de Barcelona, presenta la destacada relació de la pensadora amb la creativitat pictòrica.
Aquesta es reflecteix especialment en la seva obra Algunos lugares de la pintura, on es representan magistralment diversos valors i conceptes, a més de la seva relació amb destacats artistes plà stics del seu temps; valors que, lluny de perdre vigència, esdevenen fonamentals i necessaris a l'actualitat. L'acte comptarà amb les intervencions d'Antonio Castilla (Universitat de Barcelona), Carmen Revilla i Rosa Rius Gatell (Seminari Filosofia i Gènere).
Â
*Divendres 8 de maig de 2015 de 10h a 14h. Sala d'actes, Facultat de Belles Arts, Universitat de Barcelona. c/ Pau Gargallo 4. Barcelona
Organitzen: Departament de Pintura, UB i Seminari MarÃa Zambrano