El Col·legi de Periodistes a la Comissió Nacional per a una Intervenció Coordinada contra la Violència Masclista / La Independent / NotÃcies gènere
Escrit per CPC / La Independent dijous, 5 de desembre de 2013 14:11
Comunicació - TICS - Publicitat - Llibertat d'Expressió
NotÃcia publicada al web del CPC
El passat 27 de novembre es va reunir al Palau de Pedralbes la Comissió Nacional per a una Intervenció Coordinada contra la Violència Masclista, on hi va participar Marga Solé, Delegada de Gènere del Col·legi de Periodistes.
A la Comissió, que dirigeix el Departament de Benestar Social i FamÃlia de la Generalitat de Catalunya amb la participació de l'Institut Català de les Dones, es va presentar el programa "Estimar no fa mal. Viu un amor lliure de violència". En aquesta campanya es fan recomanacions de sensibilització i prevenció per detectar les actituds que poden comportar una possible violència masclista.
La Comissió també va valorar les recomanacions i conclusions de l'" Informe JurÃdic sobre els drets de les dones adolescents davant la violència masclista de la parella o anà logues", que va presentar l'Associació de Dones Juristes.
Al mateix temps, es van presentar les principals novetats i iniciatives de l'acció de Govern per tal d'implementar el model d'intervenció amb infants i adolescents en situacions de violència masclista.