Edu Albets guanyador del primer premi del concurs de lemes a Twitter #diadones de l’CD

Atenció: s'obre en una nova finestra. PDFImprimeixCorreu electrònic

Comunicació - TICS - Publicitat - Digitals

Concurs de lemes a través twitter

 

El lema “Per ser una dona d’actualitat, clica per la igualtat” d’Edu Albets ha estat el guanyador del primer premi del concurs de lemes a Twitter #diadones de l’Institut Català de les Dones (ICD). El jurat ha valorat l’originalitat i la capacitat de síntesi i d’impacte del missatge i ha escollit la proposta guanyadora d’entre gairebé un total de 50.  El concurs, que s’emmarca en la commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones, té per objectiu trobar el lema que millor reflecteixi i sintetitzi quin és el principal repte a què s’afronten les dones catalanes del segle XXI.

Aquesta és la segona iniciativa de participació ciutadana mitjançant les xarxes socials que endega l’ICD després del concurs de microrelats “420 caràcters per unes relacions en igualtat” que es va realitzar al mes de novembre per la xarxa social Facebook.